Hotline

Uživatelům systému ESO9 poskytujeme telefonické poradenství, které je k dispozici v pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 a které zajišťují naši zkušení konzultanti.

Prodloužený hotline je v čase od 16:00 do 17:00 hodin. 

Poradenství prostřednictvím Hotline řeší především běžné dotazy (max. 30 minut, telefonicky) na systém ESO9. 

Složitější požadavky jsou již považovány za konzultaci. Většinou se jedná o větší pomoc s nutností návštěvy či připojení k zákazníkovi. 

Své požadavky a dotazy můžete také zadávat i mimo provozní dobu Hotline prostřednictvím portálu ESO9 Podpora.

Hotline je poskytován na těchto telefonních číslech: 

+420 228 809 001 - pro obecné požadavky na ESO9 Lite a ESO9 Start

+420 228 809 002 - pro dotazy z oblasti ESO9 Personalistika a ESO9 Mzdy